Begin

Vandaag kreeg ik een berichtje, van een voor mij onbekend nummer… Met als inhoud: ‘Hey, ik heb een nieuw bedrijf leren kennen dat recent is opgestart in België. En op zoek is naar mensen die graag een centje willen bijverdienen. Ze hebben een bestaand, groot apparaat uit de beautysector klein gemaakt voor thuisgebruik!!

De beautysector is zoals je misschien al weet, één van de grootste groeimarkten in de wereld! Dus heb je interesse om wat bij te verdienen? Laat mij zeker iets weten!!!

XoXo Jolien’

Nu ken ik Jolien niet, heb ik geen idee hoe ze aan mijn nummer komt, maar het heeft me wel aan het denken gezet. Er wordt enorm veel over producten, apparaten en toebehoren gesproken en geschreven, maar wat mag je nu aannemen als nuttig, werkend of interessant?

Voor mij een even grote vraag als voor jullie, dus waarom niet samen zoeken naar een paar antwoorden?

Hoe meer we onze kennis delen, hoe beter onze huid er uit komt….

Van in het begin heb ik heel bewust gezocht naar producten en de reden van hun werking. Ik wil mijn klanten alleen maar zaken aanbieden waar ik zelf voor 100% achtersta. En het is niet omdat ik een product gevonden heb dat voldoet aan mijn eisen dat ik daarom stop met onderzoek.. Er zijn immers zo veel producten en apparaten op de markt. En elk beweren ze het enige echte werkende product te zijn… Laten we hier vooral realistisch zijn: niemand heeft het alleenrecht op de waarheid…

Dat betekent me nog verder verdiepen in de ingrediënten van mijn producten en de werking van de apparaten.

Het betekent ook jou als klant actief betrekken bij het zoeken naar oplossingen. Zullen we een antwoord vinden op onze vragen? Tuurlijk wel, wijzer zullen we er zeker van worden.

Ik deel mijn bevindingen in ieder geval graag met jullie. Wie weet kan dit wel een platform worden waar we elkaar kunnen verder helpen in het oerwoud van schoonheidsproducten en -apparaten…

Wees vooral niet bang om kritisch te zijn. Ik zal dit zeker ook zijn…

Kristine

Zaakvoerder schoonheidsinstituut Het Kleine Genoegen

Logo Care
Logo Phytomer